5 |
Σημείωμα του εκδότη |
Ευτύχης Μπιτσάκης |
7 |
Η φενάκη της πολιτικής: σκάνδαλα, προεδρολογία κα άλλα |
Ευτύχης Μπιτσάκης |
10 |
Η επιδρομή στην Τσετσενία |
Γιώργος Λογοθέτης |
13 |
Από το πρώτο βράδυ πέρασε κιόλας ένας αιώνας |
Γιάννης Οικονόμου |
17 |
Ο ιστορισμός στο ρωσικό κινηματογράφο |
Ρουμπάνοβα Ι. |
33 |
Κινηματογράφος και ρώσικος φορμαλισμός |
Γιώργος Διζικιρίκης |
47 |
"Ιβάν ο τρομερός" του Σ. Αϊζενσταιν: εισαγωγή στη σκηνή της στέψης |
Δήμος Αβδελιώδης |
55 |
Ο κινηματογράφος-μάτι |
Γιάννης Οικονόμου |
75 |
Αλέξανδρος Ντοβζένκο |
Σεργκέι Μπονταρτσούκ |
83 |
Καλλιτεχνικός και διαπραγματευτικός ρόλος του σκηνοθέτη-δημιουργού: ο δημιουργός σκηνοθέτης απέναντι στο κινηματογραφικό έργο |
Στέλλα Θεοδωράκη |
97 |
Για την "αναπαράσταση": διεπιστημονική προσέγγιση της κοινωνιολογικής διάστασης της έννοιας |
Αργυρώ Πρόσκολη |
119 |
Βιβλία και σκέψεις: οι απαρχές του ευρωπαϊκού βιβλίου στην Αθήνα των κλασσικών χρόνων |
Karl Raimund Popper |
129 |
Για τον Karl R. Popper (1902-1904): σύντομη αναφορά στη ζωή και το έργο του |
Ειρήνη Παπαδάκη |
139 |
Ο μαρξισμός δεν είναι προφητεία-είναι επιστήμη |
Δημήτρης Γρηγορόπουλος |
147 |
Ο "νεοπλατωνισμός" της σύγχρονης φυσικής: σκέψεις με αφορμή το βιβλίο R. Penrose, "Ο νέος αυτοκράτορας(;)", Εκδόσεις Γκοβόστη, 1994 |
Νίκος Ταμπάκης |
152 |
Αντράς Γκεντέ, "Η φιλοσοφία της κρίσης", Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή, 1994 |
Δημήτρης Γρηγορόπουλος |